Kargo/Teslimat hakkında
Kargo / Teslimat bilgileri:
Siparişleriniz
neticesinde oluşan kargo ücreti, ödeme kısmında size belirtilen oranda
siparişinize yansıtılmaktadır. Belli dönemlerde ve/veya belli sipariş tutarları
üzerinde kargonun ücretsiz olarak gerçekleştirilmesi uygulaması tamamen
belletto.com.tr'nin insiyatifindedir. Söz konusu belirtilen tutarların üzerinde
veya ücretsiz kargo uygulamalarının öncesinde/sonrasında oluşturulan
siparişlerde belletto.com.tr mesuliyet kabul etmez.
Sitemiz
üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz, anlaşmalı kargo şirketleri
tarafından Türkiye sınırları içerisinde bulunan adresinize kadar teslim
edilmektedir. Büyük yerleşim yerleri haricinde kalan ilçe, belde vb. yerleşim
yerlerine kargo şirketlerinin haftanın belli günleri sevkiyatları
olabilmektedir, bu gibi durumlarda yaşanabilecek gecikmelerde belletto.com.tr mesuliyet
kabul etmez. Ayrıca birçok kargo firması Türkiye genelinde bulunan köylere
teslimat yapmamakta, yapıldığı takdirde ilave ücret talep etmektedir. Bu
durumlarda oluşabilecek ilave ücretler alıcıya aittir.
Belirtmiş
olduğunuz adreste bulunamamanız durumunda, paketiniz kargo görevlisi tarafından
şube detaylarını da bulabileceğiniz bir not bırakılarak en yakın şubeye geri
götürülmektedir. 3 gün içerisinde söz konusu şubeden paketinizi teslim
alabilirsiniz. Bu süre zarfında da teslim alınmayan kargolar belletto.com.tr 'ye
geri gönderilmektedir. Kargonuz size ulaşamadığı takdirde tarafımıza geri
gönderilen siparişinizlerde tarafımıza Müşteri Hizmetleri üzerinden ulaşarak
isim - soy isim, adres ve telefon bilgilerinizi teyit edebilir ve ürünün tarafınıza
tekrar gönderimini isteyebilirsiniz.
Kargonuzun
yanlış bir adrese gitme olasılığında, gerekli işlem tarafımızdan
yapılmaktadır. belletto.com.tr üzerinden
yaptığınız alışverilerde tarafımıza ilettiğiniz adres bilgileriniz hiçbir
değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Burada
oluşabilecek yanlışlıklar, yanlış adrese gerçekleştirilen
gönderimler belletto.com.tr 'ye bağlı bir seçim değildir. Yanlış
adrese gönderim söz konusu ise, bu durumu bize e-mail yoluyla
bildirdiğinizde, konu tarafımızca kargo firmasına aktarılır ve gerekli
yönlendirme işlemini kısa sürede yapılması sağlanır.
Kargoda
olan siparişlerinizde adres ve/veya alıcı ismi değişikliği
gerçekleştirilebilmektedir. Kargoya teslimatı gerçekleştirilen siparişlerinizin,
teslimat adresi değişikliği ve/veya alıcı ismi değişikliği kargo şirketine
tarafımızdan iletilmekte olup, bu tür değişikliklerde teslimat için ilave
sürece gereksinim duyulabilmektedir. Teslimat adresi/alıcı ismi değişiklik
talepleriniz sadece üyeliğinizin
bulunduğu e-mail adresi üzerinden tarafımıza iletilen mail aracılığı ile
gerçekleştirilebilmektedir.
Siparişe
ait faturalar kargo ile birlikte gönderilmektedir. Siparişinize ait
faturalarınız yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gerekmektedir,
bu sebepten dolayı faturanız siparişleriniz ile birlikte gönderilmektedir.
Hediye olarak gönderimini gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz alıcıya sevk
irsaliyesi ile gönderilmekte olup, fatura size ayrıca ulaştırılmaktadır.
Sipariş esnasında ilgili bölümlerde işaretlediğiniz takdirde fatura ile
teslimat adreslerinizi farklı adresler olarak belirtebilirsiniz. Ayrıca hediye
gönderimlerinizde de hediye sipariş gönderiminde alıcıya sevk irsaliyesi ile
teslimat yapılmakta olup, fatura ayrıca belirtilen adrese gönderilmektedir.
Sitemiz
üzerinden gönderilen her türlü siparişleriniz, faturası ile birlikte sevkiyata
hazırlanır ve kargoya teslim edilir. Yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde
bulunması gereken faturanız herhangi bir nedenle siparişiniz ile birlikte gelmediği
takdirde, kargo görevlisine fatura isteğinizi/talebinizi iletebilir, talebinize
rağmen fatura yine de size teslim edilemiyorsa, faturanız için tutanak
hazırlatabilirsiniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde de en kısa
sürede tarafınıza faturanızın aslı ya da ''aslı gibidir'' kaşeli bir kopyasını
adresinize gönderilebilmektedir.
Kargo
paketinizin size teslimi esnasında pakette herhangi bir deformasyon, kusur
mevcut ise, kargo teslim formunu imzalamadan önce kargo görevlisinin yanında
kargo paketinizi açarak kutu içerisindeki ürününüzün fiziki durumunu kontrol
ediniz. Kutunun içerisinde bulunan ürününüz bir şekilde zarar görmüşse, ürünü
teslim almayıp kargo görevlisine iade ediniz ve mutlaka kargo hasar tutanağı
hazırlatınız. Bu şekilde tarafımıza geri gelen ürünlerinizin değişimi yapılarak
tekrardan gönderim gerçekleştirilmektedir. Şayet ürününüzün o an için gönderimi
mümkün değilse tarafınıza ücretiniz iade edilmektedir. Aynı şekilde kargo
paketinizin size teslimi sırasında, kargo teslim tutanağını imzalamadan önce
yapacağınız kontrolde, size ait olmayan, talebiniz olmayan bir ürünün teslimatı
gerçekleştirildiğinde, kargoyu teslim almayarak kargo görevlisine iade ediniz.
Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılar,
iade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün gönderimi
gerçekleştirilecektir.
Siparişinizin
size ulaşmaması durumunda siparişiniz esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin
doğruluğunu kontrol edebilir, siparişinizin sitemiz üzerinden konumunu takip
edebilirsiniz. Verilen tüm doğru bilgilere rağmen siparişinizin farklı bir
adrese gönderimi söz konusu ise, konuyu Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bize
bildirmenizi rica ederiz. Konu tarafımızdan kargo şirketi ile görüşülerek
siparişinizin size teslimatı sağlanabilmektedir.